23948sdkhjf

Matas vinder momentum – 300.000 flere kundebesøg

Matas rider videre på nordisk vækstbølge med flere kunder og højere omsætning – men den svenske kæde Kicks halter efter og trækker det samlede tempo ned
Kunderne strømmer fortsat til den nordiske skønhedskæde, selvom økonomisk usikkerhed og faldende forbrugertillid præger markedet.

I første kvartal har Matas Group formået at tiltrække hele 300.000 ekstra indkøbsture sammenlignet med samme periode sidste år, og det løfter omsætningen med 6 pct. – et klart tegn på, at strategien om at “vinde Norden”...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078