Kunderne strømmer fortsat til den nordiske skønhedskæde, selvom økonomisk usikkerhed og faldende forbrugertillid præger markedet.
I første kvartal har Matas Group formået at tiltrække hele 300.000 ekstra indkøbsture sammenlignet med samme periode sidste år, og det løfter omsætningen med 6 pct. – et klart tegn på, at strategien om at “vinde Norden”...
Matas vinder momentum – 300.000 flere kundebesøg
Matas rider videre på nordisk vækstbølge med flere kunder og højere omsætning – men den svenske kæde Kicks halter efter og trækker det samlede tempo ned

Flere kunder og stabil vækst i første kvartal giver Matas medvind på vej mod sin nordiske strategi. Foto: Matas
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement